Информация за доставка на закупена стока от онлайн магазин www.VetrobraniZa.bg
- Доставки се извършват само на територията на Република България. За доставки на продукти извън територията на България, моля пишете на имейл: magazin@vetrobraniza.bg.
- Доставката се извършва чрез куриерска (транспортна) фирма, с която КИТМАРКЕТ ЕООД има договорни отношения, или чрез транспорт на КИТМАРКЕТ ЕООД. При личен избор на куриерска (транспортна) фирма от КЛИЕНТА, с която КИТМАРКЕТ ЕООД няма договорни отношения, не е валидна обявената информация за доставка и рекламация.
- Цена за доставка на продукт (продукти) на стойност под 100 лева е:
Доставка до офис на куриерска (транспортна) фирма: 8 лева;
Доставка до адрес с куриерска (транспортна) фирма, или със собствен транспорт: 10 лева;
- Цена за доставка на продукт (продукти) на стойност над 150 лева е:
Доставка до офис на куриерска (транспортна) фирма: 0 лева;
Доставка до адрес с куриерска (транспортна) фирма, или със собствен транспорт: 0 лева;
- За да получите всички продукти с една доставка, моля добавете ги в една количка.
- Цената за доставка се включва в общата стойност на поръчката, освен когато КИТМАРКЕТ ЕООД е обявил преференциални условия за доставка.
- Поръчките се доставят до адрес посочен от клиента до входната врата на сградата, при осигурен достъп или до границата на дворното място, или до офис на куриерска (транспортна) фирма. Поръчаните продукти чрез онлайн магазин VetrobraniZa.bg се доставят от куриер или служител на КИТМАРКЕТ ЕООД в срок от 1 до 5 работни дни в зависимост от наличността на поръчания продукт или от графика на обслужване на куриерската (транспортна) фирма. В случай на забавяне на доставката КИТМАРКЕТ ЕООД е длъжен да уведоми клиента независимо от причините на забавянето. КИТМАРКЕТ ЕООД не носи отговорност за закъснение породено от куриерската (транспортна) фирма.
- Продукта (продуктите) се предават на КЛИЕНТА/ПОЛУЧАТЕЛЯ срещу подпис, с който се удостоверява, че КИТМАРКЕТ ЕООД е изпълнил поръчката. КЛИЕНТА/ПОЛУЧАТЕЛЯ оглежда доставената пратка за транспортни повреди или други щети и предявява претенции в присъствието на лицето доставящо пратката. С полагането на подпис на приемно предавателния документ КЛИЕНТA/ПОЛУЧАТЕЛЯ овластява лицето доставящо пратката да предаде от негово име на КИТМАРКЕТ ЕООД сумата по общата стойност на поръчката/фактурата за доставения продукт (продукти) при избран метод на плащане наложен платеж (пощенски паричен превод).
- При невъзможност КЛИЕНТА да бъде намерен на посочения адрес за доставка, не по вина на КИТМАРКЕТ ЕООД, лицето доставящо пратката я пренасочва към най близкия офис на куриерската(транспортна) фирма, като изпраща текстово съобщение на клиента с номера на офиса и адреса му.
- В случай, че КЛИЕНТА откаже да приеме поръчаната стока, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и лицето, извършващо доставка я връща на КИТМАРКЕТ ЕООД.
- Рискът от загуба или повреда на стоката преминава от КИТМАРКЕТ ЕООД върху КЛИЕНТА/ПОЛУЧАТЕЛЯ в момента, в който той или посочено от него лице, различно от превозвача, приеме стоката.